Ridläger

Varje sommar och vinter anordnar Vallentuna Ridskola populära dagridläger, kurser för barn/ungdomar samt vuxna. Ridlärare är Malin Hamilton, Magnus Hamilton, Vanja Sandell och Caroline Davidsson. Ridläger och kurser hålls under sommaren, vecka 25, vecka 26 samt vecka 32 och i mellandagarna 26/12-30/12 mellan jul och nyår. Ridlägren och kurserna är främst avsedda för ridskolans elever, men elever utifrån är också välkomna i mån av plats. Antalet platser är begränsat, så det är först till kvarn som gäller. Ridlägeranmälan utannonseras på vår Facebook sida en vecka innan anmälan öppnas. Bokningar som sker innan anmälan öppnas kommer inte att gälla.

Bokning av ridläger, träningsläger eller kurser sker via mail till: malin@vallentunaridskola.se

den 4 februari kl 12:00 öppnar anmälan till alla ridläger och kurser inför varje sommar.

Den 25 oktober kl 12:00 öppnar anmälan till årets julkurser.

Ni kan redan nu gå in och titta på vilket/vilka läger som passar er.

Anmälan sker på mail malin@vallentunaridskola.se

Anmälan som mailas innan öppnings tid och datum kommer inte att gälla.

I samband med bokningen kommer en faktura med anmälningsavgift på 1000 kr och en kursavgift på resterande belopp att skickas. Det är två förfallodatum på fakturan för de olika avgifterna.

Anmälningsavgiften och kursavgiften är inte återbetalningsbar.

Varmt Välkomna!