Dumle.jpg

Dagridläger för barn - Nivå 💙 ☘️                                4950 kr

Max 12 st per grupp, kl 9:00-16:00

Dagridläger för barn som rider på ridskolan och kan de flesta ridvägar, galopperar utan problem och har hoppat flera små hinder i följd.  Lägret startar 9.00 varje dag. Vi rider två pass per dag, ett dressyr och ett markarbete/hopp pass. Varje dag serveras hemlagad lunch och frukt. barnen får även eftermiddags macka innan vi slutar kl 16.00. Sista dagen ca kl 14:00, har vi uppvisning för familjen och avslutar med fika.

OBS! Då vi har begränsade möjligheter att göra flera olika rätter i vårt lilla kök, så har vi bara en matsedel. Det som behöver bytas ut på den tar alltid eleven med sig själv. Detta gäller även ev. allergier.

Träningsläger Hoppning 1- Nivå  🌍 🌷  🐸                     3200 kr

Max 8 elever per grupp, kl 9:00-13:00

Special inriktad kurs för barn och ungdomar som rider på ridskolan och vill spetsa sina kunskaper inom markarbete och hoppning. Lägret startar med samling kl 9:00. Vi börjar med att göra iordning till hästarna, bygga dagens bana och därefter rider vi ca kl 11:00. När hästarna är avskötta och fina, går vi ner och äter lunch kl 12:30. Vi rider ett pass per dag.

OBS! Då vi har begränsade möjligheter att göra flera olika rätter i vårt lilla kök, så vi har bara en matsedel. Det som behöver bytas ut på den tar alltid eleven med sig själv. Detta gäller även allergier.

Träningsläger Hoppning 2 - Nivå    🌈 🦄                           3200 kr

Max 8 elever per grupp, kl 12:00-16:00

Special inriktad kurs för barn och ungdomar som rider på ridskolan och vill spetsa sina kunskaper inom markarbete och hoppning. Lägret startar med samling i kafeterian kl 12.00. Vi börjar med att äta hemlagad lunch. därefter bygga vi dagens bana. Vi rider ett pass per dag med Uppsittning ca 14.00.

OBS! Då vi har begränsade möjligheter att göra flera olika rätter i vårt lilla kök, så har vi bara en matsedel. Det som behöver bytas ut på den tar alltid eleven med sig själv. Detta gäller även allergier.

after-work-jul.jpg

Dressyrkurs för vuxna - S3                                                    3200 kr

26-30 december

Max 9 st elever per grupp, rider ca kl 9:00-10:00 varje dag.

Kursen är riktad till elever som rider i ordinarie grupper på ridskolan och jobbar med skänkelvikning och kanske lite förvänd galopp. Vi sitter upp ca kl 9:00 varje dag. Efter varje ridpass serveras kaffe/te och macka då det också säkert blir en hel del taktikande.

after-work-jul.jpg

Hoppkurs för vuxna - SC                                                         3200 kr

26-30 december

Max 9 st elever per grupp, rider eftermiddag varje dag.

Kursen är riktad till elever som rider på ridskolan och vill spetsa sig lite extra i hoppning på häst. Vi sitter upp ca  kl 14:00 varje dag. Efter varje ridpass serveras kaffe/te och macka då det också säkert blir en hel del taktikande.